مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:302024-01-12اجتماعي

ابلاغ معلم خاطی در کوهدشت لرستان لغو شد


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رضا عزتی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حدود چهار هفته پیش، یکی از دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر توسط این دانش آموز در انظار سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه ای به او وارد می شود.

وی افزود: این دانش آموز 13 ساله در کلاس بر زمین می افتد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تاسف بار، دانش آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام(ره) کوهدشت اعزام می شود و تحت مداوا قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: این دانش آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ معلم خاطی در کوهدشت لرستان لغو شد

ابلاغ معلم خاطی در کوهدشت لرستان لغو شد