مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:102023-12-25اقتصادي

افزایش راندمان و سرعت انتقال آب با لایروبی کانال شبکه آبیاری و زهکشی سرخس


رییس اداره منابع آب شهرستان سرخس، افزایش راندمان و سرعت انتقال آب در کانال های آبیاری و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی را از اهداف لایروبی کانال اصلی شبکه آبیاری و زهکشی این شهرستان اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع آب شهرستان سرخس، افزایش راندمان و سرعت انتقال آب در کانال های آبیاری و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی را از اهداف لایروبی کانال اصلی شبکه آبیاری و زهکشی این شهرستان اعلام کرد.

مرتضی کریمی فرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: لایروبی کانال اصلی شبکه آبیاری و زهکشی سرخس به منظور آماده سازی این شبکه برای انتقال و توزیع مناسب آب در سال آبی جاری آغاز شد.

وی اظهار کرد: لایروبی و پاک سازی کانال های درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس در منطقه روستای دولت آباد سرخس در کنار سایر عملیات نگهداری و تعمیر و بازسازی شبکه آبیاری و زهکشی، برای آماده سازی این شبکه به منظور شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه تر آب بین مشترکان شبکه آبیاری سرخس انجام شد.

رییس اداره منابع آب شهرستان سرخس افزود: این فعالیت ها در چهارچوب راهبرد اصولی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه، برنامه ریزی شد تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت رسانی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش راندمان و سرعت انتقال آب با لایروبی کانال شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

افزایش راندمان و سرعت انتقال آب با لایروبی کانال شبکه آبیاری و زهکشی سرخس