مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:502023-12-28سياسي

سردار رادان: شهدای راسک جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند


فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان گفت: شهدای شهرستان راسک جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز پنجشنبه 7 دی ماه 1402، فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در یازدهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهی کل انتظامی کشور اظهار داشت: در ابتدا خیر مقدم  به پیشکسوتان وخوش آمد دارم به همه کسانی که به نوعی از یادآوران عرصه جهاد و مجاهدت های خاموش هستند .

وی با بیان اینکه این محفل با مناسبت های زیادی درآمیخته شده است، اظهار داشت: به دورانی نزدیک می شویم که هیچ گاه فراموش نمی کنیم که مرد میدان، حاج قاسم به شهادت رسید و در آستانه  سالروز 9 دی  ماه سال 1388 هستیم؛ روزی که مردم نه بزرگی به استکبار و بله قوی همراه با اقتدار به نظام جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان  گفتند.

فرمانده فراجا سپس با اشاره با شهادت سردار سید رضی موسوی عنوان کرد: ایشان هیچ گاه آرامش نداشت و همواره در میدان بود و آخرین بار در سوریه ایشان را دیدم و قرار شد جلسه ای در محلی که به شهادت رسید، داشته باشیم.

سردار رادان با اشاره به شهادت 11 تن از شهدای شهرستان راسک که جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند افزود:این در آمیختگی ها سبب شده تا این محفل نورانی تر و معنوی تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: شهدای راسک جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند

سردار رادان: شهدای راسک جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند