مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:562024-01-02سياسي

عدم توجه کاربران به ملاحظات امنیتی یکی از علل اصلی وقوع جرم سایبری است


تجربه عملیاتی پلیس فتا بیانگر این است یکی از علل وقوع جرم در حوزه سایبر به عدم توجه کاربران به ملاحظات و توصیه های امنیتی بر می گردد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا فراجا گفت: تجربه عملیاتی پلیس فتا بیانگر این است یکی از علل وقوع جرم در حوزه سایبر به عدم توجه کاربران به ملاحظات و توصیه های امنیتی بر می گردد.

سردار وحید مجید، امروز (دوازدهم دی ماه)، در حاشیه بازدید از ادارات پلیس فتا در استان هرمزگان که به همراه جانشین انتظامی استان هرمزگان انجام گرفت، اظهار کرد: پلیس فتا به یک موقعیت برتری ساز در فناوری اطلاعات رسیده و هر روز تلاش خود را در ارتباط با افزایش دانش و آگاهی کارکنان انجام می دهد و از تجهیزات و سامانه های به روز استفاده می کند.

وی با اشاره به نقش مهم و کلیدی پلیس فتا در ارتقاء آگاهی و سواد رسانه ای شهروندان، افزود: پلیس فتا در ارتقاء سطح آگاهی و دانش سایبری و عمومی شهروندان از آسیب ها و تهدیدات محتمل در استفاده از کسب و کارهای اینترنتی نقش به سزایی داشته و با برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در جهت کاهش جرائم سایبری اقدامات خوبی داشته است.

رییس پلیس فتا فراجا با بیان اینکه در حوزه های پیشگیری اقدامات زیادی شده تا دانش و آگاهی و سواد سایبری شهروندان بالا رود، اظهار کرد: تجربه عملیاتی پلیس فتا بیانگر این است یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه کاربران به ملاحظات امنیتی یکی از علل اصلی وقوع جرم سایبری است

عدم توجه کاربران به ملاحظات امنیتی یکی از علل اصلی وقوع جرم سایبری است