مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:352024-01-16فرهنگي

نحوه برگزاری جشنواره لاله های سرخ اندیمشک


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: جشنواره لاله های سرخ پس از جشنواره تئاتر فجر با قدمت ترین جشنواره تئاتر کشور است که امسال از 19 تا 22 بهمن 1402 در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: جشنواره لاله های سرخ پس از جشنواره تئاتر فجر با قدمت ترین جشنواره تئاتر کشور است که امسال از 19 تا 22 بهمن 1402 در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و لزوم تاکید و ترویج فرهنگ مقاومت، بخش نمایشنامه نویسی بین المللی نیز در 2 حوزه نگارش نمایشنامه تئاتر صحنه ای و ارسال طرح تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک افزوده خواهد شد که فراخوان آن به زودی منتشر می شود.

وی ادامه داد: بخش اول این جشنواره نمایشنامه نویسی بین الملل با محوریت جبهه مقاومت است و بخش دوم استعدادهای جوان استان است که در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

یاقوت پور افزود: بخش سوم نیز برگزاری جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ است که آذرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک ادامه داد: گام چهارم این جشنواره نیز با حضور گروه های بین المللی چهارم آذر سال آینده و به مناسبت گرامیداشت شهدای اندیمشک در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری جشنواره لاله های سرخ اندیمشک

نحوه برگزاری جشنواره لاله های سرخ اندیمشک