مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:252024-01-10اقتصادي

پرداخت سالانه 6 همت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: سالانه حدود 6 همت از محل سود شرکت های متعلق به این صندوق برای بیمه تکمیلی اعضا پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی مسکنی شامگاه امروز در جمع مسؤولان کانون های بازنشستگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش جمعیت بازنشستگان کشور، گفت: بر اساس قانون دستگاه های اجرایی مکلف هستند در چهارچوب بودجه های مصوب و آیین نامه هیات وزیران بازنشستگان را بیمه کنند و صندوق مسؤول پیگیری مطالبات بازنشستگان از دستگاه های اجرایی مربوط به آنان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: سالانه حدود 6 همت از محل سود شرکت های متعلق به صندوق بازنشستگی برای بیمه تکمیلی اعضا هزینه می شود که از این میزان دولت هیچ رقمی را پرداخت نمی کند.

وی افزود: از آغاز مدیریت فعلی تا کنون سه مرحله وام 30 میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده که اعتبار هر سری از پرداخت تسهیلات یک همت بوده است.

مسکنی اضافه کرد: در آغاز مدیریت فعلی کلیه معوقات بازنشستگان که حدود پنج همت بود پرداخت و بدهی صندوق بازنشستگی به روز شد.

وی بیان کرد: مدیریت جدید ایجاد خانه های امید را در پنج استان محروم از جمله چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار داده است و به زودی این مراکز راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سالانه 6 همت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور

پرداخت سالانه 6 همت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور