مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:552024-01-19سياسي

ایران اسلامی اجازه نمی دهد دشمنان هر گونه که می خواهند تصمیم بگیرند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پاسخی که انقلاب اسلامی در چند روز اخیر به جنایت دشمنان انقلاب داد، گفت: ایران اسلامی اجازه نمی دهد دشمنان هر گونه که می خواهند تصمیم بگیرند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پاسخی که انقلاب اسلامی در چند روز اخیر به جنایت دشمنان انقلاب داد، گفت: ایران اسلامی اجازه نمی دهد دشمنان هر گونه که می خواهند تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، 29 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ماه مبارک رجب و فضیلت قرائت سوره توحید، اظهار کرد: ماه رجب ماه قوت ایمان است، در این ماه تولد بسیاری از ائمه اطهار قرار گرفته و 13 رجب روز پدر شناخته شده که مغتنم است فزندان والدین خود را تکریم کنند.

نکونام با اشاره به اینکه اعتکاف از برنامه های مهم این ماه است، افزود: امید است امسال این مراسم متفاوت از سال های گذشته برگزار شود و با تدارکی که دیده شده اعتکاف امسال کیفیت بهتری داشته باشد و برای مردان و زنان مکان مجزا در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان رابطه مستحکم تری با پروردگارشان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این گونه برنامه ها معمولا پشتوانه مالی دولتی ندارد و به برکات عنایت مردم تدارک دیده می شود و هزینه سحری و افطار به دست شما عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی اجازه نمی دهد دشمنان هر گونه که می خواهند تصمیم بگیرند

ایران اسلامی اجازه نمی دهد دشمنان هر گونه که می خواهند تصمیم بگیرند