مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:452024-01-20ورزشي

لزوم سرمایه گذاری در فوتبال و کشتی گلستان


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مردم در هر شرایطی قدر ورزشکاران خود را می دانند و از آنها حمایت می کنند، افزود: باید مجموعه استان از دیگر رشته های ورزشی نیز حمایت کنند تا شاهد درخشش ورزشکاران آن حوزه ها هم باشیم.

- آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر شنبه 30 دی ماه 1402 در آیین اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال آوران گلستانی حاضر در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهار کرد: ورزش استان امتیازاتی دارد که در سایر استان ها نیست و باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه افزایش ورزشکاران دعوت شده به تیم های ملی نشان می دهد که در این زمینه به خوبی کار شده است، ادامه داد: افزایش تعداد دریافت مدال ها در عرصه های مختلف ورزشی در سطوح جهانی، آسیایی، بین المللی و ملی در سال جاری نوید بخش روزهای خوش برای ورزش استان است.

شخصیت های برجسته جهان اسلام، ایرانی هستند نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه اگر به سابقه کشور در حوزه های مختلف نگاه کنیم می بینیم که شخصیت های برجسته و بسیار مهمی را داشتیم و بیشتر شخصیت های برجسته جهان اسلام، ایرانی هستند، افزود: ایرانی ها همیشه مردمی باهوش بودند و باید استعدادها را کشف کرد تا تقویت شوند و به فعلیت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

لزوم سرمایه گذاری در فوتبال و کشتی گلستان