مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:402023-12-31سياسي

دادستان مازندران: هرگونه قانون شکنی مورد پیگرد پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد


دادستان مرکز مازندران خطاب به روسای کلانتری ها، گفت: در مواجهه با قانون شکنان و متخلفان، با قاطعیت برخورد شود تا افراد هنجارگریز احساس امنیت و آسودگی خاطر نکنند و بدانند هر گونه اقدام و عمل خلاف قانون از سوی آنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی دادستان مرکز استان به صورت سرزده و شبانه از مراجع انتظامی و کلانتری ها بازدید کرد.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در بازدید از کلانتری ها، گفت: هدف از این اقدام اعمال نظارت های هدفمند و قانونی است .

وی در بازدید از کلانتری های ساری از تلاش و زحمات ضابطان در ارائه خدمات شبانه روزی به مردم قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در بازدید شبانه و از پیش تعیین نشده  از کلانتری های مرکز استان، اظهار کرد: هدف از این بازدیدها اعمال نظارت های هدفمند و قانونی است.

کریمی افزود: بررسی وضعیت پرونده های در دست اقدام تحقیقات قضایی، حفظ رعایت حقوق شهروندی و تسریع در اجرای دستورات قضایی، به منظور کاهش اطاله دادرسی از دیگر اهداف مهم این بازدید است .

*بازدید سرزده از کلانتری های سطح استان مازندران وی با بیان اینکه مراجع انتظامی بازوی اجرایی دستگاه قضایی هستند، تاکید کرد: پرسنل خدوم فراجا نقش مهم و اساسی در تحقق نظم و اجرای  قوانین دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مازندران: هرگونه قانون شکنی مورد پیگرد پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد

دادستان مازندران: هرگونه قانون شکنی مورد پیگرد پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد