مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:052024-01-09ورزشي

حل نشدن مشکل حضور لژیونرها در تیم ملی و خواب زمستانی مسوولان کمیته فوتسال


تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در فروردین ماه در بازی های جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2024 حاضر شود اما باشگاه های اسپانیایی همچنان اجازه حضور لژیونرها ی ایرانی را صادر نکرده اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است فروردین ماه در بازی های آسیایی تایلند که انتخابی جام جهانی 2024 است شرکت کند.

اما متاسفانه مشکل بزرگی روبروی این تیم قرار دارد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی از مسوولان فدراسیون درخواست داشته که مشکل  حضور لژیونرهای تیم ملی فوتسال شاغل در اسپانیا برای حضور در جام ملت ها را فراهم کنند و با باشگاه ها رایزنی کنند.

این در شرایطی است که باشگاه های اسپانیا اعلام کردند که ما اجازه خروج لژیونرهای ایرانی برای حضور در تیم ملی در جام ملت ها را نمی دهند.

البته دیگر تیم های آسیایی که بازیکنان لژیونر شاغل در اروپا و یا کشورهای دیگر دارند همین مشکلات را دارند و این موضوع متخص ایران نیست.

اما شرایط در این کشورها به گونه دیگر پیش رفته است.

برای مثال تیم ملی  ژاپن 7 بازیکن لژیونر در لیگ های مختلف اروپا و آسیا دارد اما ظاهرا فدراسیون ژاپن برای موفقیت تیم ملی و قهرمانی مجدد در آسیا، کارگروهی برای حل مشکلات لژیونرها با حضور رییس فدراسیون، رییس تیم های ملی، سرمربی و کادر فنی تیم ملی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل نشدن مشکل حضور لژیونرها در تیم ملی و خواب زمستانی مسوولان کمیته فوتسال

حل نشدن مشکل حضور لژیونرها در تیم ملی و خواب زمستانی مسوولان کمیته فوتسال