مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 01:552023-12-25بين الملل

3 شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطین


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که که ارتش اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده، حالا سه پیش شرط را برای «برقراری صلح» با فلسطینیان مطرح کرده است.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که که ارتش اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده، حالا سه پیش شرط را برای برقراری صلح با فلسطینیان مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود حملات دیوانه وار ارتش این رژیم به غزه و پس از گذشت نزدیک به سه ماه از آغاز جنگ با مقاومت فلسطین، نتوانسته به اهداف مورد نظر خود در این باریکه دست یابد، سه پیش شرط را برای آنچه برقراری صلح با فلسطین خواند، تعیین کرد.

نتانیاهو شامگاه دوشنبه و طی یاداداشتی در روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت: حماس باید نابود، غزه باید غیرنظامی و جامعه فلسطینی باید از افکار افراطی عاری شود.

این ها سه پیش شرط برای صلح بین اسراییل و همسایگان فلسطینی آن ها در غزه است .

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، حماس را نیروی نیابتی مهم ایران خواند و بار دیگر بر نابودی آن تاکید کرد؛ هدفی که صهیونیست ها در 80 روز گذشته به دنبال آن بوده اند و با وجود حملات گسترده به غزه، رسانه ها و محافل غرب می گویند حماس توانایی های عملیاتی خود را حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطین

3 شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطین