مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:202023-12-28سياسي

مردم جنوب کرمان به صورت ویلایی صاحب خانه می شوند


مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از تلاش این اداره کل برای تامین زمین مورد نیاز مردم برای ساخت خانه ویلایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم امیری امروز در جمع شهرداران و شورای شهر شهرهای جنوب کرمان ضمن قدردانی از زحمات شهرداران اظهار داشت: هم افزایی همکاری ها بین ما و شهرداری ها می تواند در امر خدمات بهتر به مردم موثر باشد و تلاش ما بر این است که با همکاری شما در منطقه جنوب کرمان مردم به صورت ویلایی صاحب خانه شوند.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان ضمن برشمردن زیرساخت ها و زیربناهای شهری اظهار داشت: شهرداری ها در بحث جانمایی، تسطیح اراضی و حتی واگذاری زمین می توانند کمک کننده باشند و طرح نهضت ملی مسکن با حضور شما آسان تر به بهره برداری خواهد رسید و مردم راحت تر صاحب خانه خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که دو بحث اتحاد و دسترسی به آب های آزاد برای منطقه ما مهم است، افزود: ما با الحاق یا ارتباط با جازک وحوزه چابهار که به شدت پیگیر آن هستیم می توانیم از بن بست خارج شویم و این مهم به توسعه اقتصادی و اشتغال برای جوانان ما کمک خواهدکرد.

امیری گفت: در بحث تولید مسکن در جنوب کرمان تقریبا برای 50 هزار نفر کارهای اصولی آن انجام شده که وظیفه ی همه ما است که این موضو ع را ساماندهی کنیم به طوری که مردم منطقه به ویژه جوانان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جنوب کرمان به صورت ویلایی صاحب خانه می شوند

مردم جنوب کرمان به صورت ویلایی صاحب خانه می شوند