مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:202023-12-29بين الملل

درخواست فوری هلال احمر فلسطین از مجامع بین المللی/ جان 14 هزار آواره در خطر است


به دنبال حمله صهیونیست ها به بیمارستان الامل در غزه و شهادت 10 فلسطینی، هلال احمر فلسطین بیانیه ای صادر کرده و از مجامع بین المللی خواست که برای حفاظت از بیمارستان ها و آوارگان فورا مداخله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه هلال احمر فلسطین که روز گذشته و پس از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الامل صادر شد، به شرح زیر است: جمعیت هلال احمر فلسطین گلوله باران امروز رژیم اسراییلی را در نزدیکی بیمارستان الامل در خانیونس که به شهادت 10 نفر و زخمی شدن حداقل 21 نفر منجر شد را محکوم می کند.

این حمله پس ازگلوله باران روز گذشته ارتش رژیم اشغالگر در مقابل بیمارستان الامل صورت گرفت، که منجر به شهادت 31 نفر و مجروح شدن 25 نفر دیگر شد.

در میان مجروحین، افرادی در مقابل بیمارستان حضور داشتند و همچنین افراد آواره که به دنبال سرپناه در محل بیمارستان هستند.

مقر جمعیت هلال احمر فلسطین و بیمارستان 14 هزار نفر آواره را اسکان داده است، آوارگان به دلیل بمباران مداوم اسراییل که جان آنها راتهدید می کند، پس از ترک اجباری خانه هایشان، به دنبال پناهگاه امنی هستند.

جمعیت هلال احمر فلسطین، نگرانی عمیق خود را در خصوص امنیت پرسنل بیمارستان و مقر جمعیت هلال احمر به ویژه از آخرین هدف قرار دادن بیمارستان ها ابراز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فوری هلال احمر فلسطین از مجامع بین المللی/ جان 14 هزار آواره در خطر است

درخواست فوری هلال احمر فلسطین از مجامع بین المللی/ جان 14 هزار آواره در خطر است