مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:402024-01-09ورزشي

انتقاد به شهرداری یزد در مورد جایگزینی استخر باغ ملی/یزد فاقد زیرساخت شیرجه است


رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان یزد با اشاره به عملکرد موفق این رشته ورزشی طی سالیان اخیر، گفت: تنها یک استخر در اختیار هیات قرار دارد که آن هم کفاف تمرینات تیم های واترپلوی استان را نمی‎دهد.

- ایسنا/یزد رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان یزد با اشاره به عملکرد موفق این رشته ورزشی طی سالیان اخیر، گفت: تنها یک استخر در اختیار هیات قرار دارد که آن هم کفاف تمرینات تیم های واترپلوی استان را نمی‎دهد.

سید مصطفی سجادی در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این که یزد از استانهای دارای زیرساخت مناسب در رشته شنا به نسبت جمعیت محسوب می‎شود، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر وجود 14 باب استخر شنا در مرکز استان که در اختیار دستگاه‎های مختلف است، در بسیاری از مراکز شهرستانهای یزد نیز دارای استخر برای ورزش شنا هستیم.

وی با اشاره به در حال ساخت بودن چند استخر سرپوشیده دیگر در شهرستانهای یزد، گفت: علاوه بر این مجموعه ورزشی سپاه الغدیر یزد نیز با توجه به اعتبارات در اختیار ساخت چند باب استخر دیگر را در دست اقدام دارد.

سجادی در رابطه با علت عدم جایگزینی استخر دیگری در ازای واگذاری و تخریب استخر باغ ملی که از استخرهای بسیار قدیمی و نوستالژی شهر یزد بود، تصریح کرد: متاسفانه شهرداری و شورای اسلامی دو دوره قبل شهر یزد براساس توافقی با مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به شهرداری یزد در مورد جایگزینی استخر باغ ملی/یزد فاقد زیرساخت شیرجه است

انتقاد به شهرداری یزد در مورد جایگزینی استخر باغ ملی/یزد فاقد زیرساخت شیرجه است