مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:202024-01-15سياسي

دانشگاه های دفاع ملی ایران و آذربایجان تفاهمنامه همکاری امضا کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئتی سه نفره به سرپرستی سرتیپ عارف حسن اف معاون علمی و رییس دانشکده دفاع دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان در راستای ارتقای همکاری های دوجانبه و تقویت دیپلماسی علمی از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با سردار اسماعیل .

- سردار احمدی مقدم در دیدار با رییس دانشگاه دفاع ملی آذربایجان از آمادگی ایران برای پذیرش دانشجویان آذربایجانی در دانشگاه دفاع ملی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیئتی سه نفره به سرپرستی سرتیپ عارف حسن اف معاون علمی و رییس دانشکده دفاع دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان در راستای ارتقای همکاری های دوجانبه و تقویت دیپلماسی علمی از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، سردار احمدی مقدم با بیان اینکه آذربایجان پاره تن ایران است و همواره مردم ایران علاقه زیادی از خود نسبت به آذربایجان نشان داده اند، اظهار داشت: مردم ایران حتی غیرآذری ها نگاهی سراسر احترام به استقلال آذربایجان دارند؛ چرا که منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران مهم است و تأثیرات به وجود آمده بر این منطقه نیز برای ما اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های دفاع ملی ایران و آذربایجان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

دانشگاه های دفاع ملی ایران و آذربایجان تفاهمنامه همکاری امضا کردند