مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:352023-12-31اجتماعي

بهره برداری از چند طرح ترافیکی و زیست محیطی شهر تبریز


شهردار تبریز از بهره برداری از سه پروژه مهم شهری خبر داد و گفت: این سه طرح شامل لندفیل شماره 2 پسماند، بهره برداری از 50 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده و همچنین افتتاح طرح ساماندهی اتوبان شهید کسایی تبریز است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از بهره برداری از سه پروژه مهم شهری خبر داد و گفت: این سه طرح شامل لندفیل شماره 2 پسماند، بهره برداری از 50 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده و همچنین افتتاح طرح ساماندهی اتوبان شهید کسایی تبریز است.

یعقوب هوشیار امروز، 30 دی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از افتتاح لندفیل شماره 2 پسماند به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی ناتمام شهرداری در مساحتی بالغ بر 10 هکتار در پنجم بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: اقدامات اجرایی لندفیل سوم پسماند نیز انجام یافته و پس از طی مراحل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نواقص موجود در طرح ناحیه محوری، تشریح کرد: امسال این طرح برای نخستین بار در سطح شهر اجرایی می شود که همین موضوع باعث بروز نواقصی بود که سال آینده بودجه نواحی همراه با پیوست ارائه خواهد شد.

وی از برطرف شدن 800 مورد از مشکلات مردمی در نتیجه برگزاری قرارهای خدمت شهرداری خبر داد و گفت: این مشکلات شامل موارد متعددی بود و همچنین در سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند طرح ترافیکی و زیست محیطی شهر تبریز

بهره برداری از چند طرح ترافیکی و زیست محیطی شهر تبریز