مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:202024-01-20اقتصادي

اختصاص بیش از 111 میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون به چهارمحال و بختیاری


رییس اداره فناوری های مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از محل تسهیلات خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون در سال جاری مبلغ 111 میلیارد و 600 میلیون تومان به استان اختصاص یافت که از این مبلغ 56 میلیارد تومان آن تا اواخر آذرماه به استان ارسال شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره فناوری های مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از محل تسهیلات خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون در سال جاری مبلغ 111 میلیارد و 600 میلیون تومان به استان اختصاص یافت که از این مبلغ 56 میلیارد تومان آن تا اواخر آذرماه به استان ارسال شد.

لیلا منوچهری مقدم 30 دی ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از محل تسهیلات خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون در سال جاری مبلغ 111 میلیارد و 600 میلیون تومان به استان اختصاص یافت، اظهار کرد: از این مبلغ 56 میلیارد تومان آن تا اواخر آذرماه به استان ارسال شد.

وی افزود: با تلاش مسئولان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی مبلغ 48 میلیارد تومان آن جذب و برای حدود پنج میلیارد تومان آن پرونده آماده پرداخت در بانک وجود دارد که به محض باز شدن سامانه سماک جذب و پرداخت انجام خواهد شد.

رییس اداره فناوری های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود 94 میلیارد تومان پرونده در شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 111 میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون به چهارمحال و بختیاری

اختصاص بیش از 111 میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون به چهارمحال و بختیاری