مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:552024-01-02سياسي

نقش شوراهای شهر و روستا در برگزاری انتخابات موثر و بی بدیل است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: رسیدگی ، پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط شوراها ایجاد امید آفرینی میان مردم کرده و این بزرگترین کمک شوراهای شهر و روستا به امر خطیر انتخابات است.

- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: رسیدگی ، پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط شوراها ایجاد امید آفرینی میان مردم کرده و این بزرگترین کمک شوراهای شهر و روستا به امر خطیر انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در همایش آموزشی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، تبیین شخصیت و مقام والای آن حضرت برای مردم را ضروری دانست و بر روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت مکتب و فرهنگ فاخر فاطمی تاکید کرد.

جوهری با بیان این مطلب که برگزاری انتخابات همواره در تاریخ جمهوری اسلامی حساس و حائز اهمیت بوده است، گفت: رهبری معظم انقلاب در همه ادوار انتخابات تأکید داشتند که با شیب ملایم به مقوله انتخابات پرداخته شود؛ اما امسال در ابتدای سال فرمودند که دشمن بمباران تبلیغاتی خود را برای امر انتخابات آغاز کرده و این در حالی است که دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار را برای نا امیدی مردم و کم رنگ کردن امر انتخابات در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شوراهای شهر و روستا در برگزاری انتخابات موثر و بی بدیل است

نقش شوراهای شهر و روستا در برگزاری انتخابات موثر و بی بدیل است