مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:452024-01-09سياسي

رونمایی از پلتفرم جامع ثبتی در 22 بهمن سال جاری


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در راستای هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات ثبتی، گام های بلندی برداشته شده و پلتفرم جامع ثبتی در 22 بهمن رونمایی می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در راستای هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات ثبتی، گام های بلندی برداشته شده و پلتفرم جامع ثبتی در 22 بهمن رونمایی می شود.

حسن بابایی سه شنبه نوزدهم دی ماه در شورای قضایی استان مرکزی اظهار کرد: حدنگاری امروز سیاست کلی قوه قضاییه به تنهایی نیست بلکه سیاست نظام است و در سطح کلان در حال پیگیری است.

در سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه به حدنگاری 100 درصدی اراضی کشاورزی و ملی اشاره شده که امیدواریم بتوانیم در دوران تحول و تعالی، اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون حدنگاری و جلوگیری از کوه خواری و جنگل خواری و زمین خواری بیان کرد: همه اراضی باید شناسنامه دار شوند.

اگر هویت بخشی و آمایش در خصوص اراضی انجام شود از دخل و تصرفات و زمین خواری نیز پیشگیری خواهد شد و تشکیل پرونده های قضایی نیز به شدت کاهش خواهد داشت.

بابایی خاطرنشان کرد: اگر در اراضی کشاورزی پس از هویت بخشی، ساخت و ساز انجام شود قطعا حکم تخریب صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پلتفرم جامع ثبتی در 22 بهمن سال جاری

رونمایی از پلتفرم جامع ثبتی در 22 بهمن سال جاری