مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:102024-01-14فرهنگي

سینما در انتظار فیلم جدید خالق «پدرخوانده»


«فرانسیس فورد کاپولا» از اکران پروژه جدیدش «مگالوپولیس» که سال ها در فکر ساختش بود در سال جدید میلادی خبر داد و آن را اثری غیرمعمول خواند که هرگز خسته کننده نیست.

- فرانسیس فورد کاپولا از اکران پروژه جدیدش مگالوپولیس که سال ها در فکر ساختش بود در سال جدید میلادی خبر داد و آن را اثری غیرمعمول خواند که هرگز خسته کننده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسیس فورد کاپولا کارگردان نامدار آمریکایی درباره جدیدترین پروژه اش با عنوان مگالوپولیس که با هزینه شخصی 120 میلیون دلاری ساخته است، گفت: این فیلم در سال 2024 اکران خواهد شد و تنها چیزی که می توانم درباره آن بگویم این است که عاشق بازیگران آن هستم، این فیلمی غیرمعمول است که هرگز خسته کننده نیست.

منتظر باشید و بیینید.

در فیلم سینمایی مگالوپولیس بازیگرانی چون آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، کلوئه فاینمن، کاترین هانتر و داستین هافمن به همراه دی بی سوینی، تالیا شایر، جیسون شوارتزمن، جیمز رمار و جیانکارلو اسپوزیتو مقابل دوربین رفته اند.

این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن را کاپولا بر عهده داشته در مارس 2023 در آتلانتا و نیویورک فیلمبرداری شد و در صفحه رسمی فیلم آمده است: سرنوشت رم دنیای مدرنی را گرفتار می کند که قادر به حل مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما در انتظار فیلم جدید خالق «پدرخوانده»

سینما در انتظار فیلم جدید خالق «پدرخوانده»