مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:102023-12-25سياسي

حماسه نهم و سیزدهم دی ماه بعد جهانی دارد


حماسه نهم ، روز بصیرت و 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم، بعد جهانی دارد چون که دنیا داشت نگاه می کرد بعد از شهادت حاج قاسم این محور مقاومت را ادامه دهد اما امروز می بینیم که مقاومت ما نه تنها از بین نرفت بلکه مقاومت خیلی قدرتمندتر و قوی تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری فرماندار پاوه امروز در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به دو حماسه مهم پیش رو، اظهار کرد: در آستانه دو حماسه بسیار مهم و ارزشمند و اثرگذار در دنیا هستیم که هر کدام به نوعی از نظر اهمیت موضوع بسیار ارزشمند هستند چرا که به نوعی چشم دنیا به این اتفاقات کشور بود که بعد از آن ساقط شدن نظام را ببینند.

وی افزود: در حماسه ای که مردم در نهم دی ماه سال 88 ایجاد کردند خط بطلانی بر تمام برنامه های شیطان صفت دشمن که خواب های عجیبی برای این نظام و مملکت می دیدند، کشیده شد.

فرماندار پاوه گفت: دشمنان در تصور و خیال خام خود با ورود تعدادی معاند و ضدانقلاب به کف خیابان، قصد ساقط کردن نظام را داشتند که مردم با حماسه بسیار عظیمی که آفریدند نشان دادند که همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مدافع خون شهدای عزیز هستند.

حیدری ادامه داد: دشمن فکر کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم، کار مقاومت به سرانجام می رسد، اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد حماسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه نهم و سیزدهم دی ماه بعد جهانی دارد

حماسه نهم و سیزدهم دی ماه بعد جهانی دارد