مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:202024-01-01سياسي

چراغ «روایت امید» در شیراز روشن شد


در راستای جهاد تبیین و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امید مهم ترین ابزار پیشرفت کشور است و بر اساس سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز مبنی بر امیدآفرینی در جامعه با انجام فعالیت های عمرانی، - ایسنا/فارس در راستای جهاد تبیین و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امید مهم ترین ابزار پیشرفت کشور است و بر اساس سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز مبنی بر امیدآفرینی در جامعه با انجام فعالیت های عمرانی، خدماتی و … سلسله نشست های راویت امید آغاز شد.

نشست روایت امید به ابتکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز و با شعار شایسته مردم شیراز از امروز، 11 دی در راستای تبیین و تشریح جزییات بسته 50 هزار میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری شیراز در ایام الله دهه فجر آغاز شد.

در نخستین جلسه از این نشست، شهردار منطقه یک شهرداری شیراز با همراهی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری میزبان خبرنگاران بودند و علاوه بر پاسخگویی به پرسش های آن ها، توضیحاتی درباره طرح های اجرا شده و در دست اجرای شهرداری ارائه دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در این جلسه گفت: بر اساس مصوبات شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شهرداری شیراز، سلسله نشست های روایت امید از امروز آغاز شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ «روایت امید» در شیراز روشن شد

چراغ «روایت امید» در شیراز روشن شد