مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:052023-12-26سياسي

جنگ امروز جنگ روایت هاست


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در آیین رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت محمدنبی رودکی، فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی ضمن تشکر از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بابت روایتگری حادثه بزرگ دفاع مقدس گفت: این کتاب روایتگر دلاوری های مردم استان فارس و همچنین قهرمانان جنگ و همچنین نمایانگر جوانترین ارتش تاریخ دنیا یعنی سپاه پاسداران است که نمونه آن سردار رودکی بود که در 21 سالگی به فرماندهی لشکر رسید و این کتاب گنجی از باز تولید هویت ایرانیان است.

فرمانده سپاه پاسداران در دفاع مقدس گفت: سلطه گران جهان 200 سال ما را تضعیف و تحقیر کردند و دهه اول انقلاب دهه بازیابی هویت ملی ایرانیان پس از این 200 سال بود که هزاران کتاب هم نمی تواند عظمت این حادثه بزرگ را بیان کند و جوانان، امروز می توانند این میراث گرانبها را مطالعه کنند.

محسن رضایی ادامه داد: وقتی پس از عملیات فتح المبین قرار به افزایش تیپ های سپاه از 3 به 11 تیپ شد به اتفاق سردار رشید و شهید باقری به دنبال جوانان گمنامی رفتیم که تبدیل به قله هایی چون شهید همت و متوسلیان و سلیمانی شدند و سردار رودکی هم از همان جوانان بود و ایشان به حق خستگی ناپذیر جهاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز جنگ روایت هاست

جنگ امروز جنگ روایت هاست