مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:452024-01-08سياسي

تامین سرانه های آموزشی فردیس در اولویت قرار گیرد


تأمین سرانه های آموزشی شهرستان در اولویت قرارگیرد و شناسایی همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت خیرین برای نهضت مدرسه سازی به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس،در نشست شورای آموزش و پرورش این  شهرستان که صبح امروز برگزار شد،  با تاکید بر اهمیت حوزه آموزش و پرورش بر لزوم توجه و مشارکت همگانی همه دستگاه ها و نهاد ها در نهضت مدرسه سازی و  افزایش سرانه های آموزشی در شهرستان تاکید کرد.

  وی شناسایی همه ظرفیت های موجود در شهرستان در راستای تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی را ضروری دانست و افزود: شناسایی خیرین و استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت های مردمی در نهضت مدرسه سازی و تامین سرانه های آموزشی باید مورد توجه قرارگیرد و انگیزه کمک به مدرسه سازی در بین خیرین ایجاد شود.

امام جمعه فردیس، همچنین با اشاره به کمبود سرانه های آموزشی در شهرستان، بر لزوم همکاری بیشتر شهرداری ها با اداره نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: لازم است شهرداری ها در خصوص شناسایی و معرفی  شهرک سازهایی که به تعهدات خود برای تامین سرانه های آموزشی عمل نکرده اند، با واحد حقوقی آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سرانه های آموزشی فردیس در اولویت قرار گیرد

تامین سرانه های آموزشی فردیس در اولویت قرار گیرد