مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17اقتصادي

گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در روزهای برفی، گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل توزیع می شود.

- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل مطرح کرد: گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در روزهای برفی، گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل توزیع می شود.

سیدحجت مدنی 27 دی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در روزهای برفی، جلسه بحران سوخت در سطح منطقه برگزار و تصمیمات لازم به جایگاه داران ابلاغ شد، گفت: گاز مایع و نفت سفید 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل شارژ شد.

وی با اذعان بر اینکه در روزهای بارش سنگین برف مشکل سوخت نداشتیم، اعلام کرد: خانوارهای فاقد گاز طبیعی در سطح استان گاز مایع و نفت سفیدشان شارژ شد و در شعبات روستایی با کارت بانکی خود سهمیه هایشان را دریافت کردند.

مدنی عنوان کرد: هر ماه 4 کپسول 11 کیلویی به همراه 400 لیتر نفت سفید به خانوار 4 نفره تعلق می گیرد، همچنین به خانوار 5 نفره به بالا 600 لیتر داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود

گاز مایع و نفت سفید برای 5 هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود