مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:352024-01-19سياسي

استان قم متفاوت از دیگر استان ها و نیازمند رخدادهای خاص است


مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان این که استان قم، استانی متفاوت از سایر استان های کشور و نیازمند اتفاقات و رخدادهای خاص است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدحسام الدین حسینی روز گذشته در آیین افتتاح طرح توسعه سه کلاسه روستای محمودآباد از توابع شهرستان جعفرآباد استان قم ضمن تقدیر از زهرا زیرک به عنوان بانی این طرح توسعه خطاب به وی گفت: تفکر و رفتار شما و همه خیرین مدرسه ساز، صفادهنده و جلادهنده روح جامعه است.

مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به این که همگان به جایگاه متعالی خیرین مدرسه ساز غبطه می خورند، از خیرین مدرسه ساز سراسر کشور خواست تا سفیر مدرسه سازی باشند و در دعوت از نیکوکاران برای حضور در این جهاد مقدس بکوشند.

وی همچنین با اشاره به کلام معصومین (ع) که قم را حرم اهل بیت (ع) خواندند و گفت: این استان، استانی متفاوت از سایر استان های کشور و نیازمند اتفاقات و رخدادهای خاص است.

حسینی در این باره افزود: عظمت قم و اهالی قم ایجاب می کند تا تلاش و کوشش بیشتری برای این خطه انجام شود.

افتتاح مدرسه در روستای محمود آباد استان قم   وی خطاب به دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور خاطر نشان کرد: تمام تلاش ها بر این بوده تا شما با تعلیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم متفاوت از دیگر استان ها و نیازمند رخدادهای خاص است

استان قم متفاوت از دیگر استان ها و نیازمند رخدادهای خاص است