مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:452023-12-29سياسي

امام جمعه موقت ساری: حضور پرشور مردم در انتخابات پوزه استکبار را به خاک می مالد


امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه مردم باید حضور پررنگی در عرصه انتخابات داشته باشند، گفت: شور انتخاباتی هم ضروری است تا برای چندمین بار پوزه استکبار به خاک مالیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام شفیعی دارابی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری، اظهار کرد: در آستانه سفر رییس جمهور به استان هستیم و باید گفت مشکلات بخش کشاورزی مازندران واقعا دردآور است.

وی گفت: خبری را از یکی از مسؤولان وزارت جهادکشاورزی می خواندم اعلام شد مازندران رتبه  نخست کشاورزی را دارد که باید قدر مردم این استان را بدانیم، ولی سوال این است چه تدبیری برای رفع مشکلات کشاورزان اندیشیدیم و چه میزان از آنان دستگیری کردیم؟! امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه طی ماه آینده کشاورزان برای برنج کاری باید آماده شوند سوال این است آیا اینها برای کاشت برنج رغبت پیدا می کنند و امید دارند، افزود: کشاورزان ما تلاش خود را دارند، ولی لازم است سفر رییس جمهور در پیش است فکری برای  بهبود وضعیت کشاورزی مازندران داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری در جمع مردم خوزستان و کرمان و دیداری هم با بانوان انقلابی داشتند، اظهار کرد: یکی از پیام های مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ساری: حضور پرشور مردم در انتخابات پوزه استکبار را به خاک می مالد

امام جمعه موقت ساری: حضور پرشور مردم در انتخابات پوزه استکبار را به خاک می مالد