مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:102024-01-14سياسي

کسانی که به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، دلسوز ملت نیستند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران به خوبی می دانند کسانی که به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند هستند دلسوز میهن اسلامی و ملت ایران نیستند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران به خوبی می دانند کسانی که به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند هستند دلسوز میهن اسلامی و ملت ایران نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، 24 دی ماه در نشست جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان گیلان، با تبریک فرارسیدن ماه رجب، گفت: این ماه برای مومنان و بندگان صالح خداوند سرشار از رحمت الهی است.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه رجب، اظهار کرد: به برکت این ماه گناهان بندگان تائب، مورد عفو و دعاهای مسلمانان مستجاب خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مهمترین و اساسی ترین شعار و مطالبه مردم ایران است، تصریح کرد: تحقق این شعار در سایه هدایت امامین انقلاب اسلامی موجب خشم دشمنان نظام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ترکیب جمهوریت با اسلامیت در ایران عزیز و سربلند یک ترکیب اتحادی است؛ نه انضمامی، بیان کرد: جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، دلسوز ملت نیستند

کسانی که به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، دلسوز ملت نیستند