مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:462024-01-08سياسي

بهره برداری از فاز نخست مترو قم در آینده ای نامعلوم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود مسگری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اعضای شورا نماینده مردم هستند و باید پاسخگوی مردم باشند گفت: در همین راستا جلسه های مسجد محوری را برگزار کردیم که حرف مردم را راحت تر بشنویم که در کمتر از دوماه به اتفاق برخی اعضای شورا در 6 مسجد حضور داشتیم که طی این جلسات بیش از 300 مشکل از سمت مردم به صورت مستقیم مطرح شد؛ این مشکلات دسته بندی شده و برای حل آن با کمک شهرداری های مناطق برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از پروژه ها مثل سامان سازان و شهید کاظمی سالها نیمه کاره رها شده که در این خصوص مردم هر روز که در مجامع مختلف اعضای شورا را می بینند مطالباتی می کنند، باید تکلیف این پروژه ها هرچه سریع تر مشخص شود.

مسگری در خصوص پارکینگ شرقی حرم گفت: بعد از سال ها بی تفاوتی با پیگیری هایی که اعضای شورا داشتند اوایل امسال قرارداد پارکینگ منعقد شد ولی متاسفانه تا کنون پیمانکاران فعالیت چشم گیری در این زمینه انجام نداده اند که این موضوع هم باید خیلی سریع بررسی شود.

وی همچنین در خصوص قرارداد خط A مترو ادامه داد: مترو با 14 ایستگاه در حدود 15 کیلومتر در ابتدا پروژه ای 6 ساله بود که از سال 90 عملیاتش شروع شد ولی اکنون از آن 6 سال ابتدایی 6 سال دیگر می گذرد و هنوز قرار است که فاز یک آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست مترو قم در آینده ای نامعلوم!

بهره برداری از فاز نخست مترو قم در آینده ای نامعلوم!