مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:452023-12-28سياسي

دیپلماسی ترجمه در حوزه آثار دفاع مقدس فعال شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر لزوم فعال سازی دیپلماسی ترجمه در حوزه آثار ارزشی دفاع مقدس خواستار تشکیل ائتلاف فرهنگی در این راستا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا صبح امروز در آیین تجلیل از مدیران، مسئولان و فعالان سومین همایش بین المللی نهضت ترجمه با عنوان زنان ایرانی، معماران تمدن ساز با بیان اینکه ترجمه مهم و جریان ساز است و صرفا تبدیل کلمات به کلماتی در فرهنگ دیگری نیست اظهار کرد: جریان های سیاسی غرب گرا با همین دست نوشته های غربی رفتارهای متفاوتی را در کشور رقم زدند و باعث بروز اتفاقاتی نیز شدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ترجمه با تغییر فکر و ایده افراد در اذهان می تواند حتی منجر به وقوع انقلاب در کشوری شود گفت: نباید ساده از کنار اهمیت ترجمه گذشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دفاع مقدس عمق استراتژیک ماست و هویت سازی می کند گفت: دفاع مقدس سرمایه و گنج ناتمامی است که به بخش های کمی از آن دست یافته ایم و باید با نهضت ترجمه آن را به جهان منتقل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فعال سازی دیپلماسی ترجمه در کشور خواستار تشکیل ائتلاف فرهنگی در این راستا شد و فعالان این حوزه را جهادگران فرهنگی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی ترجمه در حوزه آثار دفاع مقدس فعال شود

دیپلماسی ترجمه در حوزه آثار دفاع مقدس فعال شود