مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:452024-01-06اقتصادي

تشکیل ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تشکیل نخستین ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران خبر داد و شناسایی، برنامه ریزی و حمایت از واحدهای پیشران اقتصادی استان تهران را از جمله اهداف راه اندازی این ستاد عنوان کرد.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تشکیل نخستین ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران خبر داد و شناسایی، برنامه ریزی و حمایت از واحدهای پیشران اقتصادی استان تهران را از جمله اهداف راه اندازی این ستاد عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد ویس کرمی از تشکیل اولین ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران خبر داد و گفت: مشارکت مردم در حکمرانی و اقتصاد مردم نهاد یک اقدام مهم در دستیابی به توسعه ملی است.

وی با بیان اینکه کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر استان در محیط و شرایط فعلی کشور به موفقیت دست یافته اند، گفت: با تشکیل ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران می توان بستر مناسب را برای اجرای طرح های جهشی تولید و اشتغال آفرینی فراهم کرد.

ویس کرمی مهم ترین هدف تشکیل این ستاد را شناسایی، برنامه ریزی و حمایت از واحدهای پیشران اقتصادی استان و چند برابر کردن تولید و اشتغال و توسعه صادرات برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد کارآفرینی و پیشرفت استان که به ابتکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران

تشکیل ستاد کارآفرینی و پیشرفت در استان تهران