مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:352024-01-12سياسي

مسؤولان واحدهای دولت در بازدید رسانه ها: افزایش تولید نیازمند حمایت است


رویداد جام رسانه ای امید علاوه بر ایجاد فرصتی برای بیان اقدامات انجام شده برای پیشرفت در حوزه اقتصادی و ایجاد موج رسانه ای، محدودیت ها و مشکلات فعالان اقتصادی را به سمع و نظر مدیران مربوطه می رساند و گامی مهم در جهت امیدآفرینی است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی رویداد جام رسانه ای امید در ادامه فعالیت خود این بار اصحاب رسانه را به تالار جمشید ساری و بازدید از دو شرکت در شهرک شهید مصطفی خمینی ساری دعوت کرد.

در این رویداد که با هدف انعکاس و برجسته سازی عملکرد مثبت  مسؤولان در نهادها و دستگاه های اجرایی توسط اصحاب رسانه برگزار شد، مدیران حاضر به بیان اقدامات پیشرفت در مازندران پرداختند.

احمد سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این تالار به تشریح مجموعه فعالیت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در بخش عمران و محرومیت زدایی و توانمندسازی و آموزش و اشتغالزایی و گروه های جهادی و خدمت رسانی به مردم پرداخت.

جام رسانه ای امید سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران نیز از افزایش رشد اقتصادی در استان بعد از یک دهه خبر داد و تاکید کرد کا بر اساس دغدغه های رهبر معظم انقلاب در کاهش نرخ تورم و سیاست های دولت مردمی سیزدهم، مازندران به دستاوردهای خوبی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان واحدهای دولت در بازدید رسانه ها: افزایش تولید نیازمند حمایت است

مسؤولان واحدهای دولت در بازدید رسانه ها: افزایش تولید نیازمند حمایت است