مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:452023-12-25اقتصادي

کرمانشاهی ها؛ به روستا مهاجرت کنید تا زمین 500 متری برای ساخت خانه ویلایی بگیرید


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از واگذاری اراضی یک طبقه ویلایی 350 تا 500 متری به متقاضیان روستای مسکن ملی خبر داد.

- رامین الماسی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مراحل واگذاری و پرداخت اقساط طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در شهرستان های واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم داده می شود تا مردم خود در ساخت مشارکت داشته باشند.

در مرکز استان هم تعداد طبقات در پروژه جدید کاهش یافته و حداکثر سه طبقه و 6 واحدی در قطعات بین 350 تا 400 متری شروع شده است.

وی با بیان اینکه تا مرحله سفت کاری واحد مسکونی فقط دو قسط از تسهیلات تخصیصی از سوی متقاضی پرداخت می شود، گفت: تسهیلات تا پایان سفت کاری استفاده می شود به طوریکه سازنده ها واحدها را می سازند بعد واگذار به مردم می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری اراضی یک طبقه ویلایی 350 تا 500 متری به متقاضیان روستای مسکن ملی خبر داد و گفت: در حوزه مسکن روستایی هم یک هزار و 350 هکتار زمین به روستاها در قطعات حداکثر 500 متری و معیشت محور و با هدف مهاجرت معکوس برای مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: کسانی که متقاضی این اراضی در روستاهای حریم شهر هستند با مراجعه به راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن از لیست مسکن شهری این درخواست را  ارائه دهند تا این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها؛ به روستا مهاجرت کنید تا زمین 500 متری برای ساخت خانه ویلایی بگیرید

کرمانشاهی ها؛ به روستا مهاجرت کنید تا زمین 500 متری برای ساخت خانه ویلایی بگیرید