مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 00:152023-12-29سياسي

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده است


استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه امروز نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده، است، جبهه مقاومت تمام هیبت و هیمنه اشغالگران قدس را بهم کوبیده و دشمن به اوج انفعال و ذلت و آشفتگی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام شامگاه جمعه در مراسم 9 دی در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری رودسر با بیان اینکه 9 دی سال 88 نقطه عطف استثنایی در انقلاب و کشور ما است، اظهار کرد: 9 دی از زمانی که در کشور ما ظهور پیدا کرد تا امروز در ابعاد مختلف همچنان نشاط و شادابی خود را حفظ کرده و در فرهنگ سیاسی کشور هم به عنوان روزی علیه فتنه نام برده می شود.

وی با بیان اینکه هر قدر فردی در جامعه ای از ظرفیت های ایمانی، علمی و اعتقادی بالاتری برخوردار باشد فتنه هایش خطرناک تر است، گفت: حفظ سلامت ایمان و دین خیلی کار سختی است و سخت ترین و تلخ ترین فتنه ها در جایی اتفاق می افتد که هر 2 طرف ماجرا در قله قرار گرفته باشند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه فتنه سال 88 موضوعی نبوده که به یک باره پیش آمده باشد، افزود: از روز اول که امام خمینی (ره) وارد کشور شد نطفه های فتنه بسته شد که این فتنه منجر شد تا حق آسیب ببیند و جامعه دچار تحریف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده است

نوار غزه بلای جان نظام سلطه شده است