مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:202024-01-17بين الملل

جزییات توافق برای انتقال دارو به اسرای صهیونیست و مردم غزه


عضو ارشد حماس اعلام کرد در توافق روز سه شنبه پیرامون انتقال دارو به اسرای صهیونیستی و مردم غزه، مقرر شد به ازای هر یک جعبه دارویی که به دست این اسرا می رسد، - عضو ارشد حماس اعلام کرد در توافق روز سه شنبه پیرامون انتقال دارو به اسرای صهیونیستی و مردم غزه، مقرر شد به ازای هر یک جعبه دارویی که به دست این اسرا می رسد، 1000 جعبه دارو در اختیار مردم غزه قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی ابومرزوق عضو ارشد حماس روز چهارشنبه گفت براساس توافقی که با میانجیگری قطر و فرانسه صورت گرفت، به ازای هر یک جعبه دارویی که به دست اسرای اسراییلی می رسد، 1000 جعبه دارو در اختیار مردم غزه قرار می گیرد و ارتش رژیم صهیونیستی نیز محموله داروهای وارد شده را تفتیش نخواهد کرد.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد محموله دارو بازرسی نمی شود.

این در حالی است که منابع امنیتی در تل آویو دقایقی پیش اعلام کردند نتانیاهو به ارتش دستور داده کامیون های حامل داروها را که به غزه منتقل خواهند شد، تفتیش کند.

ابومرزوق گفت: فرانسه درخواست داد تا داروی غزه را تامین کند اما ما به دلیل عدم اعتماد به آن، به دلیل موضعش در حمایت از اسراییل و ایستادگی در برابر آرمان های مردم ما با این درخواست مخالفت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توافق برای انتقال دارو به اسرای صهیونیست و مردم غزه

جزییات توافق برای انتقال دارو به اسرای صهیونیست و مردم غزه