مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:302023-12-26ورزشي

ورود سیاسیون به ورزش فاروج؛ حمایت یا دخالت؟!


برخی فعالان ورزشی از سهم ورزشکاران در تصمیم گیری های این حوزه می پرسند و اینکه ورود سیاسیون به ورزش برای حمایت است یا دخالت؟ - ایسنا/خراسان شمالی برخی فعالان ورزشی از سهم ورزشکاران در تصمیم گیری های این حوزه می پرسند و اینکه ورود سیاسیون به ورزش برای حمایت است یا دخالت؟ دخالت سیاسیون در عزل و نصب مدیران ورزشی و حتی رؤسای هیأت های ورزشی، سفارش به مدیران و تحت فشار قرار دادن آنها در راستای حمایت کردن یا نکردن از یک رشته یا هیأت ورزشی، از جمله دخالت های سیاسیون در حوزه ورزش شهرستان فاروج به اذعان فعالان این حوزه است.

بی تردید دخالت سیاسیون در وظایف مدیران، آن هم در راستای حمایت از افراد مورد وثوق شان و تنگ کردن حلقه دوستان شان نه تنها استقلال کاری را از مدیران می گیرد، بلکه با ایجاد جزیره های خودمختار و به کار گماشتن افراد ناکارآمد در مناصب مهم ورزشی، کمکی به توسعه ورزش نمی کند و رفته رفته نزول و افول ورزش آن شهرستان را رقم می زند.

مسابقه دخالت سیاست در ورزش در سال های اخیر رو به فزونی رفته است و برخی فعالان ورزش از اثرهای این دخالت ها می گویند.

کمرنگ شدن تخصص گرایی، ورزش فاروج را از رمق انداخته است یک فعال حوزه کشتی به خبرنگار ایسنا گفت: فوتبال و کشتی دو رشته مهم کشور است؛ اما در شهرستان فاروج کمرنگ شدن تخصص گرایی، حداقل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سیاسیون به ورزش فاروج؛ حمایت یا دخالت؟!

ورود سیاسیون به ورزش فاروج؛ حمایت یا دخالت؟!