مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20فرهنگي

خطراتی که لنزهای چشمی را تهدید می کنند+فیلم


لنزهای تماسی چشم نباید در مجاورت هیچ آبی از جمله آب استخر، دریا، لوله کشی و آب حمام قرار گیرند؛ به این خاطرکه آب بهترین بستر برای انواع ویروس ها و میکروب های خطرناک است.

- علت اینکه لنز باید حتما تحت نظر چشم پزشک تهیه شود این است که چشم و قرنیه هر فرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که دیگری ندارد و یا حتی ممکن است چشم یک فرد دارای مشکل و یا حساسیت خاصی باشد که خود فرد از آن بی اطلاع است.

با مشورت با پزشک از شر مضرات لنز رنگی یا طبی در امان بمانید بنابراین چشم پزشک با معاینه چشم فرد و دادن اطلاعاتی در مورد سایز قرنیه چشم فرد به او بهترین گزینه را برای خرید لنز ارائه میدهد.

از همه مهمتر اینکه چشم پزشک میتواند لنزها با برندهای معتبر و استاندارد را به افراد معرفی کند که خود کمک بزرگی به فرد برای خرید لنز میباشد.

  در مورد سایز قرنیه نیز باید گفت که سایز قرنیه هر فرد با دیگری متفاوت است و اگر از لنز با سایز نامناسب استفاده کند باعث کاهش دید و یا عاجز شدن و ناراحتی فرد در هنگام استفاده از لنز میشود.

  همچنین اینکه پزشک با معاینه میتواند متوجه میزان انحنای قرنیه فرد شود که این انحنا برای هر فرد مختص خود اوست، پزشک نیز میتواند ویژگی های دیگر چشم فرد از جمله میزان اشک و خشکی چشم او را در نظر بگیرد و سپس لنز تجویز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطراتی که لنزهای چشمی را تهدید می کنند+فیلم

خطراتی که لنزهای چشمی را تهدید می کنند+فیلم