مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:002024-01-17سياسي

جانباز دفاع مقدس از خطه آذربایجان شرقی آسمانی شد


حاج جبیب آذرنیا یکی از جانبازان سرافراز اسلام در دوران دفاع مقدس از خطه آذربایجان شرقی آسمانی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی حاج جبیب آذرنیا یکی از جانبازان سرافراز اسلام در دوران دفاع مقدس از خطه آذربایجان شرقی آسمانی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیام تسلیتی به این مناسبت بیان کرد: آسمان خطه آذربایجان آکنده از عطر شهیدان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس است، مجاهدانی که جان خود را در راه خدا تقدیم کردند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی پایدار باقی بماند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم آمده است: به راستی که جانبازان، اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهادند و عروج آنها تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه ما خواهد بود و جانباز سرافراز حاج جبیب آذرنیا مردی از تبار صالحان بود که پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات هشت سال جنگ تحمیلی به آسمان پر کشید و به لقاء اللّه پیوست.

امام جمعه تبریز با نهایت تأسف و تأثر، وفات جبیب آذرنیا جانباز هشت سال دفاع مقدس آذربایجان شرقی را محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده گرامی این عزیز سفر کرده تسلیت گفته و برای ایشان علودرجات را از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز دفاع مقدس از خطه آذربایجان شرقی آسمانی شد

جانباز دفاع مقدس از خطه آذربایجان شرقی آسمانی شد