مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:212024-01-15اجتماعي

پیشرفت 98درصدی طرح جامع فضای سبز قم


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با بیان اینکه تدوین طرح جامع فضای سبز 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، مطرح کرد: همچنین اقدامات مطلوبی در راستای نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی اصفهانیان مقدم شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این معاونت باتوجه به گستردگی خود، نقش بسیاری در کسب رضایت مردمی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پیمان کاران نقش موثری در خدمت رسانی به مردم دارند، مطرح کرد: سیاست شهرداری قم رویکرد پیشگیرانه است نه واکنشی در نتیجه به ایمنی و تجهیز اهمیت ویژه ای داده می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم اضافه کرد: در این راستا با دستور شهردار قم احداث یکی از بزرگ ترین ایستگاه های آتش نشانی کشور در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تجهیزات مختلف در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی در مجموعه شهرداری قم وجود دارد، عنوان کرد: در سال 1402، نسبت به سال 1401 شاهد کاهش 30 درصدی حوادث آتش سوزی در بافت مسکونی بوده ایم.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه تمام پروژه های شهری دارای پیوست ایمنی هستند، خاطرنشان کرد: همچنین پیوست فرهنگی نیز در تمام پروژه های شهری جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 98درصدی طرح جامع فضای سبز قم

پیشرفت 98درصدی طرح جامع فضای سبز قم