مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:202024-01-01اقتصادي

خیز فارس برای تقویت گردشگری زیارت و فرهنگی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، اولویت های این اداره کل را در مباحث تقویت گردشگری زیارت و همچنین گردشگری فرهنگی عنوان کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، اولویت های این اداره کل را در مباحث تقویت گردشگری زیارت و همچنین گردشگری فرهنگی عنوان کرد.

محمد ثابت اقلیدی شامگاه دوشنبه، 11دی ماه در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز بیان کرد: استان فارس به طور متوسط 37 درصد از جاذبه های تاریخی فرهنگی و طبیعی سلامت کشور را داراست اما آن طور که باید و شاید به موضوعاتی که می تواند محرک تقاضا در عرصه گردشگری باشد و این تحریک تقاضا منجر به توسعه گردشگری شود و در نهایت اقتصاد گردشگری پویا شود، پرداخته نمی شود.

وی بیان کرد: حسب سخنان مقام معظم رهبری، یکی از برنامه هایی که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فارس در آینده به آن خواهد پرداخت و تقویت می کند، بحث گردشگری زیارت است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته شده از آمارهای جهانی گردشگران خارجی، به طور متوسط بالغ بر 82 درصد از میزان گردشگران ورودی کشورهای مختلف دنیا مربوط به کشورهای همسایه است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و بیشترین میزان گردشگر ورودیمان از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز فارس برای تقویت گردشگری زیارت و فرهنگی

خیز فارس برای تقویت گردشگری زیارت و فرهنگی