مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:152024-01-10بين الملل

مرزهای شمال زیر موشک بارانِ حزب الله


با تشدید تنش ها در مرزهای شمالی بین ارتش اسراییل و نیروهای مقاومت لبنان، روند فرار شهرک نشینان شتاب بیشتری گرفت و پس لرزه های آن به کابینه تل آویو هم رسید تا درخواست ها برای کناررفتن بنیامین نتانیاهو را افزایش پیدا کند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛  یک موشک در چند متری من فرود آمد و آن موقع بود که تصمیم گرفتم اجازه ندهم فرزندانم در چنین موقعیت تلخی زندگی کنند ، این آخرین حرف های یک اسراییلی در حین فرار از شهرک نشینِ کریات شمونا بود؛ شهرکی که از 24 هزار ساکنش، تنها 3 هزار نفر باقی مانده اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز در گزارشی نوشت که بسیاری از ساکنان مناطق شمالی حاضر نیستند در خانه ها بمانند، چرا که به راحتی در تیررس حزب الله قرار دارند و نمی خواهند برای زندگی هر هزینه ای را بپردازند؛ آن ها در شرایط جنگی هستند و زیر موشک باران زندگی می کنند .

شهرک های اسراییلی بعد از حملات حزب الله در نود و ششمین روز از عملیات طوفان الاقصی، دامنه درگیری نظامیان صهیونیست با حزب الله لبنان در مرزهای شمالی افزایش چشم گیری یافته است؛ طی هفته گذشته ارتش اسراییل به صورت روزانه ده ها کشته و زخمی را در درگیری های مرزی ثبت کرده است.

انتقال هوایی زخمی های ارتش اسراییل از مرزهای شمال به مرکز مقاومت لبنان روز شنبه ششم ژانویه در پاسخ به ترور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای شمال زیر موشک بارانِ حزب الله

مرزهای شمال زیر موشک بارانِ حزب الله