مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:502023-12-27اقتصادي

جداسازی فاضلاب از آبشوران کرمانشاه 700 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها اجرای خطوط جداسازی فاضلاب از آبشوران 600 تا 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها اجرای خطوط جداسازی فاضلاب از آبشوران 600 تا 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: لازم است قبل از اجرای این خطوط، سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه تکمیل شود.

رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در بلندمدت برنامه جداسازی فاضلاب از آبشوران در دستور کار است، گفت: در حال حاضر فاضلاب از چند نقطه وارد آبشوران می شود و متاسفانه در برخی نقاط نیز خود شهروندان به صورت مستقیم فاضلاب منازل مسکونی خود را به سمت آبشوران هدایت کرده اند.

وی جداسازی فاضلاب از آبشوران را نیازمند اجرای خطوط جداسازی - به صورت بال چپ و راست - دانست که باید در دو طرف رودخانه به طول حدود 17 کیلومتر اجرا شود.

داوودی اجرای این خطوط را نیازمند تامین اعتباری معادل 600 تا 700 میلیارد تومان برآورد و اظهار کرد: به علاوه باید مسائل ترافیکی، مشکل معارضین و… نیز حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه اجرای این خطوط در اولویت است، اما اولویت اصلی فعلی تکمیل زیرساخت های تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه خصوصا مدول دوم تصفیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی فاضلاب از آبشوران کرمانشاه 700 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

جداسازی فاضلاب از آبشوران کرمانشاه 700 میلیارد تومان اعتبار می خواهد