مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:002024-01-11سياسي

انتخابات، امانتی نزد مسئولین برگزارکننده است


مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی گفت: نباید اجازه دهیم که شائبه ای در ارتباط با بی طرفی مسئولین در انتخابات ایجاد شود چرا که انتخابات مانند امانت نزد ماست.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی گفت: نباید اجازه دهیم که شائبه ای در ارتباط با بی طرفی مسئولین در انتخابات ایجاد شود چرا که انتخابات مانند امانت نزد ماست.

محمدرضا ناظری، پنجشنبه 21 دی ماه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی دلیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اداری موظف هستند که امکاناتی را که قانون تعیین کرده است، در اختیار فرمانداری، استانداری، وزارت کشور و شورای نگهبان قرار دهند.

وی با اشاره به تغییر قوانین انتخابات و اشاره به ماده 13 قانون انتخابات، ادامه داد: هر دستگاه مشمول این ماده قانونی از عمل به آن استنکاف کند، تخلف اداری محسوب می شود.

انتخابات منحصر به هیچ مسئولی نیست و همه باید بخشی از کار در حوزه برگزاری انتخابات را بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به تکلیف مجریان دستگاه های اداری در انتخابات، افزود: قانون برای استفاده نامزدها از امکانات دستگاه های اداری ضوابطی را تعیین کرده و دستگاه ها نباید در این زمینه کوتاهی کنند اما مدیران دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، امانتی نزد مسئولین برگزارکننده است

انتخابات، امانتی نزد مسئولین برگزارکننده است