مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08اقتصادي

ضرورت ارتقاء امنیت غذایی


معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و امنیت غذایی را منوط به افزایش اطلاعات تخصصی بهره برداران در راستای حفظ و احیای منابع آب و خاک دانست.

- ایسنا/یزد معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و امنیت غذایی را منوط به افزایش اطلاعات تخصصی بهره برداران در راستای حفظ و احیای منابع آب و خاک دانست.

صفدر نیازی شهرکی در سفر به استان یزد شب گذشته طی نشستی با رییس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مسئولان و کارشناسان، اهمیت امنیت غذایی را با حفظ و بهره برداری صحیح از منابع آب و خاک بسیار ضروری برشمرد.

معاون وزیر با اشاره به تلاش و سختکوشی یزدی ها در بحث اقتصادی و کشاورزی، گفت: هر کجا که این مردم زحمتکش حضور داشتند، توانستند مشکلات و چالش ها را مدیریت و مرتفع کنند.

نیازی اعلام کرد: افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی باید به گونه ای باشد که علاوه بر کمک به معیشت بهره برداران به ارتقاء امنیت غذایی نیز پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی یزد، در سفر معاون وزیر به استان یزد چندین برنامه بازدید از قنوات و طرح های آبیاری نوین، همچنین نشست هایی با مسئولین ارشد استان برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقاء امنیت غذایی

ضرورت ارتقاء امنیت غذایی