مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:502024-01-08اجتماعي

خودرو های پاک تر در روز های آلوده اجازه تردد داشته باشند


سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: می توان تردد خودرو های هیبریدی یا خودرو هایی که معاینه فنی برتر دارند در روز های آلوده مجاز باشد که بدین ترتیب هم انگیزه خرید خودرو های پاک تر و کم مصرف تر بیشتر می شود و هم هدف قانونگذار برای کاهش بار آلایندگی .

- سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: می توان تردد خودرو های هیبریدی یا خودرو هایی که معاینه فنی برتر دارند در روز های آلوده مجاز باشد که بدین ترتیب هم انگیزه خرید خودرو های پاک تر و کم مصرف تر بیشتر می شود و هم هدف قانونگذار برای کاهش بار آلایندگی و تردد خودرو های پاک تر محقق می شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: زوج و فرد کردن خودروها در روزهای آلوده توجیه محیط زیستی ندارد و به جای این کار، در روزهای آلوده باید فقط خودروهای پاک تر اجازه تردد داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سمیه رفیعی با بیان اینکه یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا در زمان اوج آلودگی کاهش تردد خودروها است، اظهار کرد: در زمان تدوین راهکارهای تحقق این امر، راحت ترین کار یعنی نصف کردن تردد خودروها و اجرای طرح زوج و فرد دیده شده بود، اما راهکارهای مقابله با آلودگی هوا در شرایط اضطراری آلودگی هوا باید به روز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو های پاک تر در روز های آلوده اجازه تردد داشته باشند

خودرو های پاک تر در روز های آلوده اجازه تردد داشته باشند