مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:502024-01-10بين الملل

آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سرگرفت


به دنبال تصویب توافقی جهت ارسال موشک های هدایت شونده هوا به هوای «آیریس-تی» به عربستان سعودی، آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سر گرفته است.

- به دنبال تصویب توافقی جهت ارسال موشک های هدایت شونده هوا به هوای آیریس-تی به عربستان سعودی، آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سر گرفته است.

روزنامه اشپیگل آلمان امروز (چهارشنبه) به نقل از وزارت اقتصاد این کشور نوشت آلمان ارسال تسلیحات به عربستان سعودی را از سر گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال تصویب توافقی جهت ارسال موشک های هدایت شونده هوا به هوای آیریس-تی به عربستان سعودی، آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سر گرفته است.

  طبق آنچه روزنامه اشپیگل نوشته است، شورای امنیت فدرال آلمان مجوز ارسال 150 موشک از نوع ذکر شده را تا پایان سال جاری میلادی تصویب کرده است.

  به دنبال قتل جمال خاشقجی ستون نویس روزنامه واشنگتن پست و منتقد ریاض در اکتبر 2018 و همچنین حمله ائتلاف سعودی به یمن، دولت آلمان هرگونه ارسال تسلیحات به عربستان سعودی را ممنوع اعلام کرده بود.

  خبرگزاری رویترز با توجه به این گزارش، سوالاتی را از وزارت اقتصاد و دولت آلمان پرسیده که هنوز هیچکدام به این سوالات پاسخ نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سرگرفت

آلمان ارسال تسلیحات به عربستان را از سرگرفت