مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:402024-01-03بين الملل

بن گویر: ما ستاره ای روی پرچم آمریکا نیستیم


پس از آنکه وزارت خارجه آمریکا اظهارات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درخصوص کوچاندن ساکنان غزه را «غیرمسئولانه» توصیف کرد، این وزیر صهیونیست گفت: - پس از آنکه وزارت خارجه آمریکا اظهارات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درخصوص کوچاندن ساکنان غزه را غیرمسئولانه توصیف کرد، این وزیر صهیونیست گفت: ما ستاره روی پرچم آمریکا نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: با تمام احترام به آمریکا اما ما ستاره روی پرچم آمریکا نیستیم.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، بن گویر در ادامه افزود: آمریکا بهترین دوست ما است اما قبل از هر چیز ما آنچه را که برای اسراییل بهتر است، انجام خواهیم داد.

وی همچنین گفت: هدف اصلی کوچاندن صدها هزار تن از نوار غزه به منطقه مرزی است و این امر به ساکنان (صهیونیست) غلاف غزه اجازه می دهد تا به دیار خود بازگردند و در امنیت زندگی کنند.

این اظهارات بن گویر پس از بیانیه وزارت خارجه آمریکا بیان شد که در آن تاکید شده بود که واشنگتن با اظهارات غیرمسئولانه بتسلییل اسموتریچ ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و بن گویر درخصوص اسکان فلسطینیان در خارج از غزه مخالفت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر: ما ستاره ای روی پرچم آمریکا نیستیم

بن گویر: ما ستاره ای روی پرچم آمریکا نیستیم