مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:552024-01-09حوادث

روایت زورگیری های خشن یک زن


زن زورگیر که قصد داشت با چاقو از دو زن زورگیری و سرقت کند، پس از دستگیری مدعی شد برای تأمین هزینه درمان ناباروری اش دست به سرقت زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، زن جوان سرش را پایین انداخته و طوری آرام نشسته که انگار نه انگار همین آدم بود که با ضربات چاقو سعی کرده بود زنی را مجروح کند.

 می گویند او اهل کار هنری بوده؛ گُلِ سر درست می کرده و اینترنتی می فروخته و حتی همسایه دیوار به دیوارش که پنج سال با او دوست بوده و رفت و آمد داشته، از روزی که خبر دستگیری او را شنیده، از وحشت شوکه شده است.

زن زورگیر 27 سال سن دارد؛ قصدش از این زورگیری ها را تأمین هزینه درمان ناباروری اش عنوان کرده و می گوید، بیش از 10 سال است که ازدواج کرده، همسرش کارگر است و فرزندی ندارد؛ یک روز تصمیم گرفته دیگر داروهایش را نخورد و غروب همان روز حالش بد شده؛ سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان و 2 بار اقدام به خودکشی دارد.

 حمله به دو زن در آسانسور آنطور که پلیس می گوید، متهم فقط دو شاکی دارد که هر دو در یک شب مورد حمله او قرار گرفتند.

ساعت 21 و 15 دقیقه سارا و حدود ساعت 21 و 30 دقیقه محبوبه با او مواجه می شوند و اتفاقات تلخی برایشان رقم می خورد که به گفته خودشان بعید است تأثیر این حادثه بر جسم و روحشان به این زودی ها از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زورگیری های خشن یک زن

روایت زورگیری های خشن یک زن