مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:102024-01-17اجتماعي

خدمت رسانی به بیش از 150 هزار ایثارگر در بدنه آموزش وپرورش


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: بیش از 150 هزار ایثارگر در بدنه آموزش و پرورش اعم از خانواده شهدا، خانواده جانبازان و فرزندان رزمنده ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، زهرا مظفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران صبح امروز در حاشیه سفر سه روزه مشاوران وزرای دولت سیزدهم به استان بوشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی، اظهار داشت: آموزش و پرورش تنها دستگاهی بود که حضرت امام (ره) در سال 1359 دستور دادند به منظور خدمات رسانی و پشتیبانی از وسایل آموزشی و تربیتی فرزندان شهدا مدارس شاهد تاسیس شود.

از آن زمان تاکنون بیش از 1360 مدرسه شاهد در سراسر کشور تاسیس شده و حدود 282 مدرسه ایثارگران داریم که ایثارگران ما در آنجا مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی به ایثارگران جامعه فرهنگی، بیش از 150 هزار ایثارگر در بدنه آموزش و پرورش داریم که اعم از خانواده شهدا، خانواده جانبازان و فرزندان رزمنده ها هستند که در جامعه تعلیم و تربیت مشغول خدمت رسانی هستند و جزو جامعه هدف ما هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان طرح های در دست اقدام امور شاهد و ایثارگران برای خانواده های شاهد و ایثارگر، تصریح کرد: برنامه هایی که آموزش و پرورش برای خانواده های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به بیش از 150 هزار ایثارگر در بدنه آموزش وپرورش

خدمت رسانی به بیش از 150 هزار ایثارگر در بدنه آموزش وپرورش