مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:002023-12-25بين الملل

هرتزوگ: جنگ غزه آزمونی سخت است


رییس رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی اظهاراتی را درخصوص مشکلاتی که ارتش این رژیم در عملیات زمینی خود در نوار غزه با آن رو به رو است، - رییس رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی اظهاراتی را درخصوص مشکلاتی که ارتش این رژیم در عملیات زمینی خود در نوار غزه با آن رو به رو است، بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی تصریح کرد: من می خواهم که در این جنگ سخت، اختلافات و بحث و جدل ها را کنار بگذارید و برای نابود کردن جنبش حماس هیچ راه گریزی جز ادامه این جنگ وجود ندارد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطنی سما ، اسحاق هرتزوگ در جریان سخنرانی اخیر خود اذعان کرد: ارتش اسراییل به خاطر جنگ در نوار غزه بهای سنگینی پرداخت کرده و این آزمون سختی است.

وی ادامه داد: این یک حمله ضروری، سخت، سنگین، طولانی مدت و دردناک است اما به ویژه در این روز سخت باید سر خود را بالا بگیریم زیرا دشمن فقط منتظر این است که اختلافات داخلی ما را ببیند.

هرتزوگ همچنین خواستار توقف اختلافات سیاسی شد.

این اظهارات هرتزوگ همراستا با اظهارات دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بود که مدعی شد: ما در حال گسترش عملیات خود در شمال و جنوب نوار غزه هستیم و نبردهای شدیدی را در مقرهای حماس انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ: جنگ غزه آزمونی سخت است

هرتزوگ: جنگ غزه آزمونی سخت است